०७५ मा करिब ९० हारहारी नेपाली सिनेमा हलमा रिलिज भए तर आधा दर्जन निर्माताले पनि आफ्नो यथार्थ आम्दानी खुलाउने हिम्मत गरेनन् । कारण प्रस्टै छ, निराशाजनक व्यापार ।
दाबी टन्नै आए तर सदाझैँ यो वर्ष पनि नेपाली फिल्मको हालत यति निरीह भयो कि अधिकांश निर्माताले आफ्नो पब्लिसिटी खर्चसमेत उठाउन सकेनन् ।
एउटा फिल्मको ८० लाखका दरले हिसाब गर्ने हो भने पनि करिब ७२ करोड रुपैयाँ यो वर्ष नेपाली फिल्मको निर्माणमा लगानी भयो तर यसको ९० प्रतिशत रकम पनि निर्माताले फिर्ता पाउन सकेनन् ।
यतिबिघ्न फिल्महरु के–कारण चिप्लिरहेका छन् त ? निर्मातामा देखिएको भ्रम के रहेछ ?
०७५ मा रिलिज भएका फिल्म र यसप्रति दर्शकले देखाएको उत्साहलाई केलाउँदा दृश्य प्रस्टै देखिन्छ ।
स्टार होइन, कन्टेन्ट चाहियो
फिल्म व्यापार आँकडा र दर्शकको मनोविज्ञानले यो वर्ष स्पष्ट पार्यो फिल्म चल्नलाई स्टार होइन, कन्टेन्ट नै चाहिन्छ । हाम्रो फिल्म बजारले सुपरस्टार र स्टारका रुपमा प्रचार गरिरहेको कलाकार अनमोल केसी, प्रदिप खड्काको फिल्मले हावा खानुले यस्तै देखायो ।
रोमान्टिक विधामाथि बनेका प्रदिपका तीन वटै फिल्म ‘लिलिबिली’, ‘रोज’ र ‘लभ स्टेसन’ले लगानी उठाएको आधिकारिक पुष्टि देखिएन । अनमोल केसीकै ‘क्याप्टेन’ हेर्न दर्शकको सागर उर्लिएको देखिएन ।
महँगी अभिनेत्रीका रुपमा चर्चा कमाइरहेकी साम्राज्ञीराज्य लक्ष्मी शाहको ‘इन्टु मिन्टु लन्डनमा’को व्यापार कमजोर नै रह्यो । आर्यन सिग्देलले आफ्नो ओरालो लागेको करिअर उकाल्न साम्राज्ञीलाई लिएर बनाएको ‘कायरा’ पनि नराम्रोसँग गुल्टियो । यी सबै फिल्महरु व्यापारिक रुपमा मात्रै कमजोर थिएनन्, समीक्षागत हिसाबले पनि कमजोर नै देखिए । सबै फिल्मको प्रमुख समस्या मेरुदण्डै थियो । फिल्मको पटकथा यति कमजोर थियो कि जस्तासुकै कलाकारले पनि फिल्मको व्यापारमा आएको पहिरो रोक्नै सकेनन् ।
स्टारमाथि गरेको लगानीसमेत असुरक्षित भएपछि निर्माताको आर्थिक ब्यालेन्स धर्मराउनु स्वाभाविक नै भयो । फिल्महरुको नतिजाले देखायो, दर्शक स्टार हेर्न हैन, कन्टेन्टका लागि हलसम्म आउँछन् । कन्टेन्ट बिनाका स्टारको अब काम छैन ।
यस वर्ष पुराना र खरो चिनिएका फिल्ममेकरहरु पनि नराम्रोसँग पछारिए । कारण उही– फितलो कन्टेन्ट । रोमान्टिक विधाका फिल्ममा सफल देखिँदै आएका हेमराज बिसीले आशिरमान देशराज श्रेष्ठ र शिल्पा मास्केको जोडीलाई लिएर ‘क्याजुअल रिलेसनसिप’को कथामाथि बनाएको ‘ब्रेकअप’ पर्दामा असफल देखियो । र, दर्शकको दिल दुखाएर बिदा भयो । पुराना धुरन्धर मानिने निर्देशक उज्ज्वल घिमिरेको ‘लभ स्टेसन’को हालत पनि उस्तै कमजोर ।
क्युएफएक्सका मालिक नकिम उद्दिनले बनाएको ‘द म्यान फ्रम काठमाडौं’को नेपाल व्यापार सुखद भएन । पहिलो नेपाली ग्लोबल फिल्म दाबी गरिएको यो फिल्म विदेशमा रिलिज हुन भने बाँकी छ । नेपालमै अस्वीकृत यो फिल्म, विदेशमा कसरी स्वीकृत होला त ? शुक्रबार बाट
प्रतिक्रिया दिनुहोस